Choď na obsah Choď na menu
Reklama
 

Reklama

Oprava železničného priecestia v Ťahanovciach

Železnice SR, Oblastné riaditeľstvo Košice, Stredisko miestnej správy a údržby TO Margecany týmto oznamuje úplnú uzávierku miestnej komunikácie na železničnom priecestí v železničnom km 102,738 SP 0123 na komunikácií do MČ Ťahanovce v meste Košice, v úseku Košice – Kostoľany. Termín realizácie je stanovený na 18.9.2017 od 07:00 hod. do 29.9.2017 do 17:00 hod. - nepretržite. Rekonštrukcia teda bude realizovaná za vylúčenia cestnej premávky. Prechádzanie pre peších bude riešené provizórnym prechodom. Vlaková doprava nebude obmedzená.

Zamestnanci ŽSR opotrebovanú priecestnú konštrukciu zdemontujú, odstránia staré štrkové lôžko, vymenia podvaly a koľajnicové pásy a vložia celopryžovú konštrukciu STRAIL. V konečnej fáze asfaltovaním zabezpečia požadovanú bezpečnosť a kvalitu prejazdu.

Železnice prosia účastníkov cestnej premávky o trpezlivosť a pochopenie v súvislosti s obmedzeniami, ku ktorým dochádza v dôsledku opravných prác na železničnom priecestí a zároveň apelujú na zvýšenú pozornosť pri sledovaní dopravného značenia.

 
 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

priecestie

(rekonstrukcia, 17. 9. 2017 19:59)

uz zase? lol ved len nedavno pred par mesiacmi to opravovali.. a okrem toho zachvilu maju prerabat trat kysak-kosice na 160km/h kde budu musiet byt ajtak mimourovnove krizovania cize podla mna totalne zbytocna robota..

Re: priecestie

(Tomáš, 18. 9. 2017 21:07)

Železniciam zatiaľ vyšlo, že sa neoplatí rekonštruovať úsek trate Košice-Kysak, takže nevyzerá to, že sa bude v dohľadnej dobe robiť mimoúrovňové križovanie.

Re: Re: priecestie

(peter, 19. 9. 2017 2:13)

Lol neoplatí?? To máš odkiaľ zase? Pokiaľ viem táto trať resp úsek je zahrnutý do modernizácie vramci koridoru Košice-Zilina

Re: Re: Re: priecestie

(najlepsejsejsi, 28. 9. 2017 20:10)

V 2016 sa robila studia realizovatelnosti, co vyzadovala EU, pretoze v povodnej projektovej dokumentacii sa pocitalo s velkymi zasahmi napr. aj do koryta rieky Hornad, posunu niektorych zel. stanic, ci neprimerane dlheho noveho tunela pri Tahanovciach. Z studie vzislo, ze projekt modernizacie trate v useku Kysak-Kosice sa ma prepracovat, tak aby bol menej nakladny. Max. rychlost v tomto useku by mala byt do 140km/h, nie do 160km/h ako sa povodne planovalo. No a od nejakeho februara 2016, kedy boli zverejnene vysledky tej studie sa to cele zrejme nepohlo. Nova projektova dokumentacia este nie je.